LEARNING AND INSTRUCTION
Descriptif
The journal of the European Association for research on learning and instruction. Journal international et pluridisciplinaire qui recense des résultats de recherches de pointe dans les domaines de l'apprentissage, du développement, de l'instruction et de l'enseignement.
EditeurEuropean association for research on learning and instruction (EARLI) (Exeter)
ISSN0959-4752
PériodicitéBimestriel
Site internet de la revuehttp://www.journals.elsevier.com/learning-and-instruction/
Ajouter à ma liste
Bulletinage
Année | Volume | Numéro | Etat | Dossier | |
---|---|---|---|---|---|
2015 | 39 | Dépôt | |||
2015 | 38 | Dépôt | |||
2015 | 37 | Dépôt | |||
2015 | 36 | Dépôt | |||
2015 | 35 | Dépôt | |||
2014 | 34 | Dépôt | |||
2014 | 33 | Dépôt | |||
2014 | 32 | Dépôt | |||
2014 | 31 | Dépôt | |||
2014 | 30 | Dépôt | |||
2014 | 29 | Dépôt | |||
2013 | 28 | Dépôt | |||
2013 | 27 | Dépôt | |||
2013 | 26 | Dépôt | |||
2013 | 25 | Dépôt | |||
2013 | 24 | Dépôt | Calibrating Calibration: Creating Conceptual Clarity to Guide Measurement and Calculation | ||
2013 | 23 | Dépôt | |||
2012 | 22 | 6 | Dépôt | ||
2012 | 22 | 5 | Dépôt | ||
2012 | 22 | 4 | Dépôt | ||
2012 | 22 | 3 | Dépôt | ||
2012 | 22 | 2 | Dépôt | ||
2012 | 22 | 1 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 6 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 5 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 4 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 3 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 2 | Dépôt | ||
2011 | 21 | 1 | Dépôt | ||
2010 | 20 | 6 | Dépôt | ||
2010 | 20 | 5 | Dépôt | ||
2010 | 20 | 4 | Dépôt | Unravelling peer-assessment | |
2010 | 20 | 3 | Dépôt | ||
2010 | 20 | 2 | Dépôt | Eye tracking as a tool to study and enhance multimedia learning | |
2010 | 20 | 1 | Dépôt | ||
2009 | 19 | 6 | Dépôt | ||
2009 | 19 | 5 | Dépôt | Cognitive load in interactive knowledge construction | |
2009 | 19 | 4 | Dépôt | ||
2009 | 19 | 3 | Dépôt | ||
2009 | 19 | 2 | Dépôt | ||
2009 | 19 | 1 | Circulation | ||
2008 | 18 | 6 | Dépôt | ||
2008 | 18 | 5 | Dépôt | Motivation for teaching | |
2008 | 18 | 4 | Dépôt | ||
2008 | 18 | 3 | Dépôt | ||
2008 | 18 | 2 | Dépôt | ||
2008 | 18 | 1 | Dépôt | ||
2007 | 17 | 1 | Dépôt | ||
2006 | 16 | 6 | Dépôt | ||
2006 | 16 | 5 | Dépôt | ||
2006 | 16 | 4 | Dépôt | ||
2006 | 16 | 3 | Dépôt | ||
2006 | 16 | 2 | Dépôt | Recent worked examples resesarch: managing cognitive load to foster learning and transfer | |
2006 | 16 | 1 | Dépôt | ||
2005 | 15 | 6 | Dépôt | ||
2005 | 15 | 5 | Dépôt | Feelings and Emotions in the Learning Process | |
2005 | 15 | 4 | Dépôt | ||
2005 | 15 | 3 | Dépôt | ||
2005 | 15 | 2 | Dépôt | Development and Modification of Motivation and Self-regulation in School Contexts | |
2005 | 15 | 1 | Dépôt | ||
2004 | 14 | 6 | Dépôt | ||
2004 | 14 | 5 | Dépôt | The Conceptual Change Approach to Mathematics Learning and Teaching | |
2004 | 14 | 4 | Dépôt | ||
2004 | 14 | 3 | Dépôt | Dynamic Visualisations and Learning | |
2004 | 14 | 2 | Dépôt | ||
2004 | 14 | 1 | Dépôt | ||
2003 | 13 | 6 | Dépôt | ||
2003 | 13 | 5 | Dépôt | ||
2003 | 13 | 4 | Dépôt | ||
2003 | 13 | 2 | Dépôt | External and internal reprsentations in multimedia learning | |
2003 | 13 | 1 | Dépôt | ||
2002 | 12 | 6 | Dépôt | ||
2002 | 12 | 5 | Dépôt | ||
2002 | 12 | 4 | Dépôt | Interest in learning, learning to be interested | |
2002 | 12 | 3 | Dépôt | ||
2002 | 12 | 2 | Dépôt | ||
2002 | 12 | 1 | Dépôt | ||
2001 | 11 | 6 | Dépôt | ||
2001 | 11 | 4/5 | Dépôt | ||
1997 | 7 | 2 | Dépôt | ||
1997 | 7 | 1 | Dépôt |